kikkerinje.JPG
M'n plantje is dood!
QNQ201604.172.JPG
Geknipt en geschoren, en ze ligt nu uit te rusten in d'r hangmat.
De Vorstige Kush dus.
't Zal net een weckpotje vol worden, tis niet bijzonder veel.
Wel aardig compact. Ik ben benieuwd hoe die over een paar weken is.
Knipsels heb ik even in de vriezer gemikt.
Waarom ? Tja, i dunno..normaal leg ik dat op een stuk karton te drogen en bewaar alles in een trommel tot ik genoeg heb om te icen.
Dusse ik trek gisteren een pizza uit de la, komt me daar toch een wietlucht tegemoet uit de vriezer...!
Poeheej, da's niet zo'n strak plan dus, beter gewoon drogen en in een luchtdichte trommel bewaren.
Raar dat je daar nooit iets over leest heh, als iemand weer eens aanraadt om knipsels in te vriezen. Da's best een belangrijk dingetje.
Als je kids net een Raketje uit de vriezer willen halen, gaat ze dat wel opvallen natuurlijk.
QNQ201603.169.JPG QNQ201603.165.JPG QNQ201603.167.JPG
De Heilige prinses staat er nog.
Die gaat nog een weekje struggelen.
QNQ201603.166.JPG
Ze ziet er niet al te best meer uit, maarja, doe je niks aan, had het geen plant moeten worden eh.
QNQ201603.168.JPG
Mooi weer dit weekend !
Ik denk dat de autoflowert naar buiten gaat morgen. Sun.gif
QNQ201603.170.JPG
Vandaag zag ik een vrouwelijk voorbloeisprietje, dus da's geluk hebben.
Ik had 3 zaadjes gezaaid, en dit was de grootste slash best groeiende.
De andere twee hadden ook 'n beetje verfrommeld blad, dus die had ik eigenlijk al snel afgeschreven.
Meestal is dat de man, maar alsof ze de datum wist kwam er een witte pistil tevoorschijn vandaag.
QNQ201511.190.JPG
Zaadjes van de onbekende schenker.
Niemand heeft zich gemeld, dus ik weet niet van wie deze kwamen.
Daarom ook geen achtergrond bekend, en daarom ook nu maar alvast gezaaid; Wordt het niks, is er niet veel verloren.
Korte rokjes dit weekend ?smiley-signs013.gif
QNQ201604.171.JPG
Yiihaaaaaa...latermaarweer
M'n plantje is dood!
QNQ201604.172.JPG
Geknipt en geschoren, en ze ligt nu uit te rusten in d'r hangmat.
De Vorstige Kush dus.
't Zal net een weckpotje vol worden, tis niet bijzonder veel.
Wel aardig compact. Ik ben benieuwd hoe die over een paar weken is.
Knipsels heb ik even in de vriezer gemikt.
Waarom ? Tja, i dunno..normaal leg ik dat op een stuk karton te drogen en bewaar alles in een trommel tot ik genoeg heb om te icen.
Dusse ik trek gisteren een pizza uit de la, komt me daar toch een wietlucht tegemoet uit de vriezer...!
Poeheej, da's niet zo'n strak plan dus, beter gewoon drogen en in een luchtdichte trommel bewaren.
Raar dat je daar nooit iets over leest heh, als iemand weer eens aanraadt om knipsels in te vriezen. Da's best een belangrijk dingetje.
Als je kids net een Raketje uit de vriezer willen halen, gaat ze dat wel opvallen natuurlijk.
QNQ201603.169.JPG QNQ201603.165.JPG QNQ201603.167.JPG
De Heilige prinses staat er nog.
Die gaat nog een weekje struggelen.
QNQ201603.166.JPG
Ze ziet er niet al te best meer uit, maarja, doe je niks aan, had het geen plant moeten worden eh.
QNQ201603.168.JPG
Mooi weer dit weekend !
Ik denk dat de autoflowert naar buiten gaat morgen. Sun.gif
QNQ201603.170.JPG
Vandaag zag ik een vrouwelijk voorbloeisprietje, dus da's geluk hebben.
Ik had 3 zaadjes gezaaid, en dit was de grootste slash best groeiende.
De andere twee hadden ook 'n beetje verfrommeld blad, dus die had ik eigenlijk al snel afgeschreven.
Meestal is dat de man, maar alsof ze de datum wist kwam er een witte pistil tevoorschijn vandaag.
QNQ201511.190.JPG
Zaadjes van de onbekende schenker.
Niemand heeft zich gemeld, dus ik weet niet van wie deze kwamen.
Daarom ook geen achtergrond bekend, en daarom ook nu maar alvast gezaaid; Wordt het niks, is er niet veel verloren.
Korte rokjes dit weekend ?smiley-signs013.gif
QNQ201604.171.JPG
Yiihaaaaaa...latermaarweer
Comment